Dag 12 Laatste dag in Detroit / morgen Orlando ! - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Adri Paling - WaarBenJij.nu Dag 12 Laatste dag in Detroit / morgen Orlando ! - Reisverslag uit Detroit, Verenigde Staten van Adri Paling - WaarBenJij.nu

Dag 12 Laatste dag in Detroit / morgen Orlando !

Door: Adri Paling

Blijf op de hoogte en volg Adri

03 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Detroit

Vandaag is onze laatste dag in Detroit. Wij, de ouders en het team, hebben genoten van het hele WYC met alles erom heen en hebben met elkaar een hele fijne tijd gehad. Een tijd waar we veel over zullen praten en die altijd in onze herinnering zal blijven.

Vanochtend gingen de meiden naar de lanes om te kijken naar de Masters Semi-finals en finale. Vanmiddag gingen ze zich mooi maken voor het Victory Banquet dat vanaf 17.30 uur begon in het Henry Ford Museum. De ouders waren hiervoor ook uitgenodigd maar we hebben besloten niet te gaan. We vinden dat we ons niet moeten mengen tussen de 200 jongens en 100 meisjes. Het was hun WYC en het is hun afscheid. Er zijn leuke contacten ontstaan en die moeten ze op hun manier kunnen afsluiten zonder dat hun ouders hiervan getuige zijn.

Lindsey heeft vandaag 3 Nederland shirts geruild, met Wereldkampioen Dubbels Mexico, met de Wereldkampioen Masters Korea en Wereldkampioen Teams USA.
Een leuke herinnering.

Katty en ik zijn vanmiddag met Dirk en Bertha naar downtowm Dearborn geweest om nog even te shoppen. We hebben ons moeten inhouden. Wat is het hier voor ons voordelig ! In de GAP store bijvoorbeeld hoody's voor 20 dollar. Nike schoenen tussen de 20 en 50 dollar en ga zo maar door. We hebben al wat leuke dingen gekocht maar we wachten tot we in Orlando zijn. In Orlando zijn er veel meer malls en is alles nog voordeliger. We hebben tenslotte geen onbeperkte ruimte over in de koffers.
Ook maar even langs de Jeep dealer gegaan, wat een prijzen in Nederland betaal je meer dan het dubbele. Een 4x4 Limited voor 40.000 dollar (34.000 euro). Een auto leasen vanaf 79 dollar tot 199 dollar per maand voor een midsize SUV. Niet gek dat je bijna overal 3 auto's op de oprit van de huizen ziet staan.

Vanmiddag heb ik al online ingecheckt en de boardingpassen uitgeprint wat morgen tijd bespaart op de luchthaven. In de lobby van het hotel staan pc's en printers voor algemeen gebruik dus alweer goede service van het hotel.

Vanavond gaan de ouders en Daphne en Ruben, alweer ?, uiteten bij Red Robin om het WYC af te sluiten. Peter is met het team mee naar het Victory Banquet. De fam. Keizer blijft nog een paar dagen langer in Detroit, de fam. van Zijp gaat met een huurauto naar Canada en de fam. Blankenzee vliegt morgen naar Miami en gaan dan met een huurauto ook naar Orlando. De bedoeling is dat we daar nog met hun een nachtelijke krokodillentocht gaan houden. En misschien gaat Lindsey nog trainen bij de bowling daar.

Morgenochtend begint het 2e deel van onze "Amerikareis". Vakantie in Florida. We worden al om 07.30 uur opgehaald en naar de luchthaven gebracht.
De koffers zijn al ingepakt !

• 04 Augustus 2018 - 08:03

Ludo:

Zo dat avontuur heb je al achter de rug, nu naar de volgende in het zuiden. Dat banket zag er ook geweldig uit en inderdaad een mooie afsluiter voor de dames onder hun tijd genoten. Maar zo te zien Adri " moeten we ons aan iets verwachten straks als je terug in Nederland bent, nieuwe wagen of zo ? " want aan je gezichtje te zien ……., Katty houd hem in de gaten he . Geniet nu daar in het zuiden , we horen jullie verhalen nadien wel , prettige vakantie vrienden.

• 04 Augustus 2018 - 08:06

Elly De Nooijer:

Ik heb genoten van het WK en van jou reisverslag Adri. Nog een hele fijne vakantie in Orlando. Gr. Elly

• 04 Augustus 2018 - 09:00

Ronald Melse:

Hoi Adri,
    Heel leuk het reisverslag en de foto's!
    Door omstandigheden heb ik het niet dagelijks kunnen volgen maar achteraf.
    Wat een avontuur, je zou er jaloers op worden :)
    Een geweldige ervaring voor de dames (en ook voor jullie natuurlijk), daar ben ik zeker van!
    Nog een mooie vakantie verder, geniet ervan, de groeten aan Katty, Lindsay en de rest,