Dag 25 Vertrek uit Orlando en naar huis - Reisverslag uit Koudekerke, Nederland van Adri Paling - WaarBenJij.nu Dag 25 Vertrek uit Orlando en naar huis - Reisverslag uit Koudekerke, Nederland van Adri Paling - WaarBenJij.nu

Dag 25 Vertrek uit Orlando en naar huis

Door: Adri Paling

Blijf op de hoogte en volg Adri

17 Augustus 2018 | Nederland, Koudekerke

Vandaag moesten we de terugreis aanvaarden, helaas onze vakantie zit erop. We konden uitslapen omdat we pas om circa 15.00 uur op de luchthaven moesten zijn. Officieel is de uitchecktijd van het hotel om 11.00 uur dus heb ik gevraagd of dat een paar uur later mocht zijn. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over zodat we nog tijd hadden om te lunchen in Orlando. Vanochtend was het hier al 32 graden, lekker hoor dat gaan we missen.

Daarna hebben we auto volgestouwd en zijn naar de luchthaven gereden om eerst de huurauto bij Alamo terug te brengen. Daar hebben we toch nog 932 mijl (1500 km) meegereden, meer dan ik vooraf had gedacht. Bij Alamo werd de auto voor ons uitgeladen en alle bagage op een kar gezet. De kruier liep helemaal mee tot aan de bagage incheckbalie. Uiteraard moest ik hem wel een fooi geven maar dat was het zeker waard. En wat we konden verwachten gebeurde. Lindsey haar koffer was te zwaar, door het shoppen natuurlijk ! We konden kiezen of 100 dollar betalen of spullen eruit halen en die in de handbagage doen. Dus koffer open en overladen. Daarna door de paspoortcontrole waar we extra gecontroleerd werden omdat Katty met een Belgisch paspoort een woonadres in Nederland heeft. Beetje vreemd maar bij het online inchecken werd dit al aangegeven dus we wisten dat dit ging gebeuren.

We mochten om 19.38 uur boarden en we zijn geland op Schiphol om 10.40 uur Nederlandse tijd. Een vlucht van ongeveer 8 1/2 uur. De paspoortcontrole ging snel en de koffers halen ging ook vrij vlot. In de aankomsthal belde Henk waar we stonden. Om circa 14.00 uur waren we thuis. Nu nog even weer wennen aan het dagelijkse ritme.